Telefoni
0086-632-5985228
I-meli
info@fengerda.com

Ferroalloy gaosi e tu'uina atu ia te oe se vaega auiliili o fa'aoga uma ole spheroidizer/nodularizer

O le aafiaga ospheroidizer(nodularizer) i luga o le uʻamea lafo e lua:

1, eleele seāseā pei nodulating so'o solo solo i u'amea liusuavai ua i ai se aafiaga malosi i le faavaeina o carbide.It o se elemene antigraphitized.Ae ui i lea, faaopoopo se aofaiga itiiti o le eleele seasea i le spheroidizer faavae magnesium e mafai ona matua faateleina le fua faatatau liusuavai o lafo. uʻamea.Faʻaitiitia; Afai e tele le aofaʻi faaopoopo, o le a faʻaleleia atili le faʻaogaina o le uʻamea. O lenei mea e foliga mai e feteenai e le o le mea moni e feteenai.

cast iron1

2, Pe aspheroidizero loʻo i ai elemene eleele e le masani ai, o lona sulfide ma oxides e matua mautu, laʻititi laʻititi, e faigata ona faʻafefe i le uʻamea uʻamea. E le gata i lea, o le le fetaui i le va o nei mea faʻapipiʻi ma le lattice graphite e laʻititi lava ma e mafai ona faʻaaogaina e pei o le heterogeneous precipitates o graphite nuclei.Magnesium oxide MgO o se sui spheroidizing ma maualuga liusuavai tulaga, mautu lelei ma solubility maualalo i le u'amea liusuavai, ae pe a fai si lapopo'a tele o le fasimea, o le a faaopeopea i luga e avea scum, pe ono aafia i le fa'auluina o fa'aaofia ma'a.

cast iron2

Nodulizer(REMgSiFe), o se vaisu e mafai ona faʻalauteleina le faʻavaeina o le graphite spheroidal mai fasi graphite i le gaosiga o gaioiga.E mafai ona faʻaleleia graphites spheroidal ma faʻateleina le numera o graphites spheroidal ina ia faʻaleleia atili a latou mea faʻainisinia.O se taunuuga, o le ductility ma le faigata o oloa ua faʻaleleia ina ia faʻamalosia tele lo latou malosi ma galuega.

Le mamafa seasea-lalolaginodulizersfiafia malosi malosi ma anti-recession, anti-distortion ma anti-faalavelave i le faagasologa o le gaosiga.O lona magnesia e masani ona pulea i totonu ole 0.6%.Fa'atasi ai ma u'amea u'amea fa'amautu ma le fa'atekonolosi fa'amatu'u, e mafai ona fa'atonutonu lelei le magnesium o totoe.


Taimi meli: Iuni-16-2022