Telefoni
0086-632-5985228
I-meli
info@fengerda.com

Aisea e filifili ai Ferrosilicon

Folasaga

Talu ai e faigofie ona tuʻufaʻatasia le silikoni ma le okesene e maua ai le silicon dioxide,ferrosilicone faʻaaogaina e avea o se deoxidizer i le gaosiga o uʻamea.Pe a tuʻufaʻatasia le silicon i le ferro silicon ma le okesene, o le tele o le vevela e faʻamalolo ona o le faʻavaeina o le SiO2, lea e aoga foi e faʻateleina ai le vevela o le uʻamea uʻamea aʻo deoxidizing.I totonu o le gaosiga o u'amea, e tusa ma le 3-5kg o le ferro silicon 75 o loʻo faʻaaogaina mo le 1 tone uamea na gaosia.

Ferro silicon 75 e masani ona faʻaaogaina i le gaosiga o le magnesium metal, ma e tusa ma le 1.2 tone o le ferrosilicon 75 e maua ai le 1 tone o le magnesium.Ferrosilicon e mafai foi ona faʻaaogaina e pei o mea faʻapipiʻi elemene, faʻaaogaina lautele i le uʻamea faʻapipiʻi maualalo, uʻamea tautotogo, uʻamea uʻamea, uʻamea vevela ma le sila eletise eletise.

Tele oloa

Ferro Silicon Powder

0 mm – 5 mm

Ferro Silicon Grit Sand

1 mm – 10 mm

Ferro Silicon Lump Block

10 mm – 200 mm, Lapopoa fa'apitoa

Ferro Silicon Briquette Ball

40 mm – 60 mm

Fa'atatauga

Ferro silicon e masani ona faʻaaogaina e pei o deoxidizer ma faʻapipiʻi faʻapipiʻi i le uʻamea.

Ferro silikon pautaemits le tele o le vevela i le gaosiga o le uamea, ma o loʻo faʻaaogaina e fai ma sui faʻavevela mo pulou uamea e faʻaleleia ai le toe faʻaleleia o le fua ma le lelei o le uamea.

Ferrosilicon e mafai ona faʻaaogaina e pei otuimanodulizermo u'amea lafo.

High silicon content ferrosilicon alloy ose mea fa'aitiitiga fa'aaogaina masani i le gaosiga o ferroalloys maualalo-carbon i le alamanuia ferroalloy.

Ferrosilicon powder po'o le atomized ferrosilicon powder e mafai ona fa'aogaina e fai ma ufiufi mo le gaosiga o tootoo.

Ferrosilicon e mafai ona faʻaaogaina mo le faʻafefeteina maualuga o le uʻamea magnesium.1 tone o le magnesium metallic e manaʻomia e faʻaaogaina pe tusa ma le 1.2 tone o le ferrosilicon.

O lenei oloa e tele faʻaoga i le gaosiga uʻamea ma le tuʻuina atu.E saofagā i le faʻateleina o mea maʻaʻa ma deoxidising ae faʻapea foʻi ma le faʻaleleia atili o le malosi ma le lelei o oloa uʻamea.O le faʻaaogaina e gaosia ai tui ma nodularisers e mafai ona tuʻuina atu mea faʻapitoa faʻapitoa i oloa mulimuli na gaosia, lea e mafai ona:

u'amea fa'agata: mo le sili atu le fa'a'ele'ele, tumama, fa'alelei ma uiga fa'alavalava

u'amea kaponi: fa'aaogaina tele i alalaupapa taofi ma isi mea fa'avae lagolago ma totonu o ta'avale.

Uamea Alloy: isi ituaiga o uamea maeʻa

O le mea moni, o oloa maualuga-mama e faʻaaogaina i le gaosiga o saito (FeSi HP / AF Specialty Steel) ma le eletise eletise e le faʻaogaina ma uʻamea faʻapitoa e manaʻomia ai le maualalo o le alumini, titanium, boron ma isi elemene totoe.

Pe faʻaaogaina mo le faʻamaʻi, tui, faʻafefiloi, poʻo le faʻapogai o le suauu, o matou oloa ferrosilicon lelei na tumau i le suʻega o le taimi.


Taimi meli: Iuni-18-2021